Крауд-маркетинг: для чого потрібен і як використовувати?

Комментировать

Кожен підприємець ви чи власник компанії — наземної або ж віртуальної у вигляді сайту чи порталу — прагне, або його справа приносила прибуток. Від чого він залежить? Звичайно ж, справи йдуть краще тоді, коли є клієнти — покупці чи відвідувачі, звичайно ж, задоволені покупками чи послугами.

Задля того, аби привернути увагу до свого закладу, власники готові на все. Чи існує якийсь чарівний механізм, що допомагає досягти цієї мети? Сьогодні багато хто покладає надії на крауд-маркетинг. В чому полягає цей спосіб реклами?

Все досить просто. Це свого роду організація презентабельного вигляду компанії завдяки позитивним відгукам. Цікаві коментарі стосовно продукції чи послуг розміщуються на майданчиках, де їх може прочитати потрібна аудиторія. Як знаходити ці майданчики? Цим і займаються спеціалісти з крауд-маркетингу.

Вони збирають інформацію на основі пошукових даних, вивчають попит на той чи інший запит і розміщують відповідні коментарі, відгуки, пости чи оцінки на відповідних форумах, сторінках в соціальних мережах тощо.

44

Адже досить часто перед тим, як звернутись по послугу чи придбати якийсь товар, людина звертається за порадою до знайомих. А зараз — шукає в Інтернеті відгуки, аналізує їх і робить висновки. Іншими словами, крауд-маркетинг- це сарафанне радіо, вміло презентоване, на просторах інету.

Зазвичай спеціалісти крауд-маркетологи починають на форумі бесіди, що будуть вигідно представляти компанію, що рекламується. Потім ці теми поступово природнім шляхом обростають різноманітними коментарями і думками дописувачів — звичайних споживачів, залучаючи все більше співрозмовників. Мета крауд-маркетолога, аби розмова текла в правильному руслі, необхідному для реклами. А зробити це непомітно для інших не завжди просто, як здається на перший погляд.

Ще один з аспектів роботи спеціаліста в цьому напрямку — відслідковування відгуків та коментарів про компанію на різних майданчиках, в першу чергу на так званих «відгукових платформах». Це допоможе звертати увагу на негативні відгуки, не тільки перекриваючи їх позитивними, а й коригуючи роботу компанії на основі таких коментарів. Однозначно це позитивно відобразиться на іміджі фірми.

За матеріалами embo-crowd

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *